Activitat física per nens

1365629230_935293_1365629930_noticia_normalEn el cas del nanos, per mantenir-se sans o per millorar la salut, han de fer tres tipus d’activitat física cada setmana: treball aeròbic, treball d’enfortiment muscular i activitat per enfortir els ossos.

Així, les recomanacions en aquest grup d’edat inclouen almenys 60 minuts (1 hora) d’activitat física cada dia, que ha de ser una activitat del tipus moderada-intensa, com ara anar en bicicleta o jugar a un parc infantil i una activitat física intensa, com pot ser córrer ràpid o jugar a tennis.

Tres dies a la setmana, aquestes activitats han d’incloure activitats d’enfortiment muscular, com flexions, i activitats per enfortir els ossos, com córrer.  Diferents activitats físiques etiquetades com a intenses, poden ajudar-vos a complir amb aquesta recomanació d’enfortir la musculatura i els ossos, com ara córrer, saltar, fer gimnàstica, arts marcials o jugar a futbol.

No esteu asseguts massa temps: Els nens i els joves han de reduir al mínim la quantitat de temps que passen asseguts veient televisió, jugant jocs d’ordinador, o viatjant en cotxe quan podrien fer-ho caminant o bé en bicicleta.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Cinemèdic

De cinema, història i medicina

Activitat i salut

Promoció de la salut i medicina de l'activitat física

BLOGMALDITO RUNNING PUB

RUNNING PARA ADICTOS DESDE BARCELONA HACIA EL INFINITO

e-saludable

Recursos y Noticias sobre empresas saludables

%d bloggers like this: