Entrenaments de 10 minuts

ten-minute-workouts_377x300Si creieu que no teniu temps, que el gimnàs no està fet per a vosaltres o que esteu massa cansats per fer exercici després de la feina, en aquest apartat trobareu breus sessions d’entrenament, tot just de 10 minuts de durada que són el que necessiteu per no posaar excuses.

Aquestes rutines de condicionament físic, sense necessitat de cap equipament especial són ideals per fer a casa i d’una durada suficientment breu perquè pugueu encabir-les fàcilment en la vostra rutina diària.
Aqui trobareu sis entrenaments, un per a cada dia de la setmana si considerem la necessitat d’un dia de descans. Cada un dels dies està dedicat a una àrea diferent del vostre estat físic.
Fer regularment aquestes rutines us permetran millorar la vostra salut general i enfortir i tonificar els diferents grups musculars. També podeu afegir aquestes pautes a les vostres sessions d’entrenament regulars si voleu tonificar els abdominals, les cames, els tríceps o els glutis.

Font: http://www.nhs.uk/Livewell/loseweight/Pages/Tenminuteworkouts.aspx

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Cinemèdic

De cinema, història i medicina

Activitat i salut

Promoció de la salut i medicina de l'activitat física

BLOGMALDITO RUNNING PUB

RUNNING PARA ADICTOS DESDE BARCELONA HACIA EL INFINITO

e-saludable

Recursos y Noticias sobre empresas saludables

%d bloggers like this: