Escalfar en 6 minuts

Abans de fer exercici és aconsellable fer una rutina d’escalfament per evitar lesionar-nos i que l’entrenament resulti nés eficaç. Aquesta rutina d’escalfament i estiraments no ems ha d’ocupar més  de 6 minuts, però escalfeu durant més temps si en sentiu la necessitat.

                                                 1.- Marxeu sense moure-us del lloc. 3 minuts.

Marching

Comenceu marxant sense moure-us del lloc i després marxeu fent unes pocs passos cap endavant i cap enrere. Aixequeu els seus braços amunt i avall al ritme dels vostres passos, mantenint els colzes doblegats i sense apretar els punys.

                                                  2.- Posició de taló i peu,  Proveu de fer-ne 60 en 1 minut.

heel-digsPer estirar els talons, col·loqueu els peus al capdavant de manera alternant, mantenint la punta del peu mirant cap amunt, i feu un petit salt per canviar empentant-vos amb el taló. Mantingueu una lleugera flexió de la cama de suport.

3.- Elevació de genoll. Proveu de fer-ne 30 en 30 segons.

MarchingPer fer elevacions de genolls, en posició dempeus, aixequeu els genolls alternativament fins a tocar la mà oposada. Tracteu de mantenir els abdominals contrets i l’esquena recta. Mantingueu una lleugera flexió de la cama de suport.

4.- Rotacions d’espatlles. 2 series de 10 repeticions.

Shoulder-rollPer fer els moviments de rotació d’espatlles, manteniu la posició de marxar sense moure la vostra posició. Moveu les espatlles endavant 5 vegades i cap enrere 5 vegades. Deixeu que els braços pengin solts al costat del cos.

5.- Flexions de genolls. 10 repeticions.

knee-bendsPer fer les flexions de genolls, poseu-vos de peu amb els peus alineats amb l’ample d’espatlles i les mans esteses el front. Baixeu flexionant els genolls no més de 10 cm.. Aixequeu-vos i repetiu.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Cinemèdic

De cinema, història i medicina

Activitat i salut

Promoció de la salut i medicina de l'activitat física

BLOGMALDITO RUNNING PUB

RUNNING PARA ADICTOS DESDE BARCELONA HACIA EL INFINITO

e-saludable

Recursos y Noticias sobre empresas saludables

%d bloggers like this: