Test de Rockport. Test de la milla

El test de la milla (Test 1-Mile Track Walk Test [1-MTW]), també conegut com test de Rockport, estima VO2 màx. en una gran varietat de grups d’edat i diferents nivells d’entrenament.

RockportA grans trets, el test considera que com més ràpid puguis còrrer 1,5 milles o caminar durant una milla, major serà el teu VO2 màx.

Es tracta d’un test aplicable a una gran varietat d’individus, que requereix de poc instrumental i que utilitza una activitat quotidiana com caminar. En molts casos, es recomanable utilitzar-lo en individus que es troben en situacions de rehabilitació.

L’individu és alliçonat perquè camini tant ràpid com li sigui possible. S’enregistra FC al final del test. L’individu ha de seguir caminant per refredar-se.

La fórmula per estimar VO2 màx. és la següent:

VO2 = 132.853 – 0.1692 (Pes) – 0.3877 (Edat) + 6.315 (Sexe) – 3.2649 (Temps) – 0.1565 (FC)

Sexe: 0 per dones; 1 per homes. FC = Freqüència cardíaca al final de la prova. Pes (Kg). Edat (Anys). Temps (Minuts).

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Cinemèdic

De cinema, història i medicina

Activitat i salut

Promoció de la salut i medicina de l'activitat física

BLOGMALDITO RUNNING PUB

RUNNING PARA ADICTOS DESDE BARCELONA HACIA EL INFINITO

e-saludable

Recursos y Noticias sobre empresas saludables

%d bloggers like this: